Bij Intersoftware geloven we dat je moet automatiseren waar dat kan. Daarnaast blijft het menselijke aspect van advies belangrijk. Als softwareleverancier kijken we elke dag welke processen te automatiseren zijn. Door onderscheidende oplossingen te bieden op dit vlak, willen we adviseurs helpen met een toekomstbestendig kantoor.
Een van de USP’s van Adviesbox is dat er naast oriëntatie, inventarisatie en advies een geïntegreerde bemiddelmodule is opgenomen. Dat scheelt u veel tijd; tijd die u kunt besteden aan uw klant. Bij Intersoftware waren we benieuwd hoeveel tijdwinst
adviseurs realiseren dankzij bemiddeling in Adviesbox. Daarom hebben we hier in mei 2016 onderzoek naar gedaan onder 109 gebruikers van Adviesbox.
Adviesbox-gebruiker realiseert 23,5% tijdwinst
Uit dit onderzoek blijkt dat adviseurs 23,5% tijdwinst realiseren bij bemiddeling van een hypotheek via Adviesbox, ofwel ruim 2 uur per dossier. Gebruikers van Adviesbox beoordelen het onderdeel bemiddeling met een rapportcijfer van 7,6. En van de gebruikers geeft 71% aan tijdwinst te ervaren sinds ze gebruik maakt van Adviesbox.
Inhoud onderzoeksrapport
Onderwerpen die aan bod komen in ons onderzoeksrapport zijn:
- Tijdsbesteding bemiddeling hypotheek
- Tijdsbesteding bemiddeling ORV
- Tijdsbesteding bemiddeling woonlastenbeschermer
- Tijdsbesteding aanvragen bankgarantie
- Tijdsbesteding aanvragen taxatie
- Beoordeling bemiddeling Adviesbox
- Beoordeling maatschappijen
- Aandachtspunten bemiddeling in Adviesbox
Bent u benieuwd naar alle onderzoeksresultaten? Download dan gratis het onderzoeksrapport.